My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 25, 2013

kad raya Pertama setelah hampir 10 tahun

Zaman dah berubah ye dak? xde dah org nak g kedai cari kad raya.. pilih2 hok cantik.. hok ada bunyi..nk g beli setem lagi

Rindu sungguh masa tu.

Orang sekarang pilih cara wish kat media sosial FB, Twitter dsb. Tp sebenarnya kad raya ni ada sentimental value dia sendiri.

Kemain aku menyengih dapat kad raya.. cantik plak tu. daripada BFF aku yang keje di Terengganu. dulu masa bujang2.. weolls satu rumah.. tibe2 terimbau kenangan lama. dah duk depan mata asik bergaduh je kita kan meknie.. dah jauh2 ni.. rindu plak :p

"Ketika semua orang tengah menghantar em@il. Aku pilih kad ini sebab aku rasa ia lebih bermakna buatmu dan akan mengekalkan persahabatan kita buat selamanya."

Yes! sangat bermakna dan akan menjadi kenang kenangan
 
Tq so much wanie.. a.k.a meknie. Aku tibe2 dihambat rindu pada mu.. pada masakan mu.. pada gelak ketawa mu yang susah sgt nak stop.. pada bebelan mu.. pada nasihat2 mu.. tp mmg aku xleh lupe.. air tangan mu la.. sedak sengoti.. 

nnt ada masa dan ketika.. kita berjumpa ok.. 

1 comment:

eima said...

ok aku rasa aku ingat sape wani tu ... hmmm almaklumlah dah byk urat putus time branak airi tu ..lupa sokmo