My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 30, 2013

Jom jalan-jalan

Las kami sekeluarga makan angin adalah masa kandungan ku berusia 5 bulan.Masa tu g Melaka. Sejak itu aku tidak ke mana2 kerana keadaan kesiahatan yang tidak mengizinkan.

Tapi sekarang ni.. kemain berkobar2 nak g jalan.. Sejak dari habis pantang lagi..konon nak g sana sini.. kononnyaaa.. alih2 duk umah je 3 bulan sbb Muhammad Rafeeq asik menangeh

Tahun ni .. 


   Tahun Melawat Terengganu kan? tapi aku dah selalu sangat balik terengganu.. xdok feel la. walhal.. banyak g tmpt aku x g. nnt aku share tempat2 menarik d terengganu yek.

Aku rasa nak p


 Kuat sangat perasaan nak g sini.. tp bila pikir anak kecik.. duk lama2 dalam kete.. aduhai.. pastu plak jenis menanges2.. ssh kl nak berjalan.. tgk la gane.. tgh pertimbangkan

suami ku plak ajak g sini.. x puas2 berjalan katanya.. ada lagi tempat2 x pergi.

ok!.. cari date sesuai.. n nak pergi mana.. pastu.. jom jalan2.. jeles tgk seme org jalan2 dgn family ;)

6 comments:

P.A. said...

nnt dtg aje ke perlis k....as tggu niee...hehe

Ibu Amirul said...

nak ikut......... hehehehe

eima said...

langkawi ... hmm klu jenis baby menangis mmg ssh sikit penat nk melayan ..klu naik keta la ... sbb aku dah ade pengalaman si fahim tu ... dlm keta pun nk buai ..pengsan

♥cikmOt♥ said...

aler, dah lama sangat tak balik ganu....memagn teringin oliday belah sana pulak...hurmmm

bunga_rose said...

jom laaa konvoi dgn kete abg aku tu minggu depan jommm haahahah

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/