My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 20, 2012

suke sangat bile..

aku boleh makan apa aku nak tanpa perlu berdiet.. tanpa perlu berfikir dahulu sebelum meng ngap!... hehe..

sebelum ni kalau nk mkn,  aler...leceh sket bila terpaksa kira dah berapa kalori aku amik on that day.. berapa banyak air manis dah aku minum hari ni? berapa percen % FAT kat makanan tu... berapa TENAGA yg makanan ni bekalkan....konon takut berlebihan..

sekarang.. apa yg aku perlu buat hanya MAKAN... MAKAN ... dan MAKAN apa saja

lepas ni baru jaga badan balik erk... :p

3 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe...kira salah timing la kuruskan badan ritu...tahniah ye zue...

deelira@deeliraz said...

x jgk..mmg plan nk kuruskn badan sket sblm pregnant..

terima kaseh kak izan :)

bunga_rose said...

oit ko jgn zue.. kang kena kencnig manis cam aku lak klu terlebih amik manis ni...huhuhuh