My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 21, 2012

Seperti baru yang pertama

Sejak aku dan incik somi berhajat untuk menambah cahaya mata
dan kami berusaha keras ke arah itu
aku dah pasang azam dalam hati..
kali ini aku nak bg fullbreastfeeding kat anak ke-3 ni
atau pon sekurang-kurangnya aku nak susukan dia sehingga 2thn
aku telah gagal sebelum ini
umie ..aku x igt betapa berapa sekejap nya dia menyusu badan
acad.. 8 bulan SAHAJA
sungguh sedih jika difikirkan
tp pada masa itu... ILMU di dada adalah sgt berkurangan
tiada pendedahan seperti sekarang
Umie..Acad.. Maafkan ibu kerana telah gagal
Ibu membiarkan sahaja masalah2 yang melanda sehingga ibu putuskan untuk berhenti menyusukan korang disitu sahaja... owh..sedihnya..

 Apa yang penting sekarang
Ibu sedang menambah ilmu di dada berkenaan Full B/F ni
Ibu juga sedang sebei barang-barang keperluan yang diperlukan nnt
ibu juga merujuk kepada kawan2 yang sedang full bf anak mereka saat ini
pertanyaan secara direct mahupon pembacaan dari blog kawan2..

Ya ALLAH... Kau permudahkanlah segela urusan yang aku rencanakan ini
Ya ALLAH.. limpahkan lah rezeki buat anak ini
AMIN

No comments: