My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

saksi maut

Saksi maut
Rancangan baru terbitan tv9
Setiap Selasa jam 10 malam

semalam lepas habis Vanilla Coklat
aku nengok rancangan saksi maut ni kat tv9
tgk secara tidak sengaja sbb takde cerita best

Sedihnya......
aku siap kesat2 air mata
Rancangan ni, dia menemubual saksi kemalangan maut yg ada @ bersama-sama dalam kemalangan tu..
sedih tu.... dia temubual isteri arwah pon aku dah feeling2
pastu dia interbiu plak anak ke2 yg turut ada dalam kereta

wohoo..sgt sedih...
"saya tgk abah dah xde.. dah x bernyawa.. kakak kat sebelah pon diam jer"
"saya sangat sedih tgk org lain ada ayah"
"hati saya terluka bila terlalu merindukan ayah dan kakak"

aku xleh tgk lelama...cpt2 aku kesat air mata
tukar channel lain

X sanggup kehilangan org2 tersayang disekelilingku
 

3 comments:

eima said...

aku slalu terpikir klu la enpanjang ngan anak aku tak de pe akan jd kat aku ...paling aku takut klu enpanjang tak de cam ne la aku nk besar2 kan anak2 sendirian...huhuhu

deelira@deeliraz said...

samalah kita manja...

mohon dipanjangkan umur dan dijauhkan dari kesedihan

LiErOSe~QiEmi said...

baru sembang pasal ni semalam kan.... ermnn...