My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

aku ada

sepatutnya hari ni cuti lagi..esok baru kerja. tp kekangan kerja membuatkan aku terpaksa masuk kerja hari ni.. huhu. skrg ni hujan lebat.. kalau kat umah.. leh tido-tido nih

actly, banyak cerita yang aku nak share bersama korang semua pasal umie masuk sekolah tp x boleh la lagi la.. ada perkara urgent yang perlu diutamakan dulu..

apa pon, aku gembira menjadi suri rumah sepenuh masa. habiskan masa bersama anak2. bgn pagi2.. siapkan sarapan umie.. hantar dia ke sekolah sambil titipkan nasihat pada dia supaya belajar rajin2.. dan tunggu dia di depan pagar sekolah masa dia balik.. aku suke moment2 tu.. tp sayang.. ianya x berkekalan lama. sbb aku seorang ibu yang bekerjaya.. huhu

sekarang jam 11.20 pagi.. kejap lagi jam 12 umie balik dari Tadika Kemas nya.. dia akan balik dengan ayahnye hari ni.. so tg je la jap lagi nak call tanya dia ok atau tidak.. pagi td.. nanges jugak. tp sekejap je.

tata; mata sgt mengantuk skrg ni!!

4 comments:

zura_habibhaariz said...

best tak jd surirumah? sementara leh keje nie keje la zue...nnt jadi housewife nie nak rindu nk keje plak..

eima said...

wahh umie dah masuk tadika ek ...
kejap je kan ...

bunga_rose said...

ko ni.. sebok sokmo tau.. hihihi

surirumah.. aku rase kite yg dah biasa takde kat rumah ni.. kejap je rase best jadi surirumah.. bagi 6 bulan test tengok, maunye meroyan nak ngadap keje balik hihihhi.. aku rase laaa

SYANI said...

Bila bekerja terasa nak jadi surirumah, bila dah jadi surirumah teringin nak bekerja pulak..