My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

tanpa ku sedar, mereka semakin membesar

 tengok la gelagat anak bujang aku ni
kalau ibu nya buka Laptop
dia adalah org pertama yang akan duduk depan Laptop tu

 adik tengah "GOOGLE"
dia dah pandai sebut gogel tu. :p
kau adalah Nyawaku
kenakalan korang membuat ibu selalu rindu nak kelik umah derah sket ( balik umah cepat)

YEH! Mereka sudah besar. Kekadang aku rasa rindu zaman dorang ni masih kecik2..Acad skrg dah petah sgt bercakap. Setiap butir katanya, mudah difahami. Dia pon dah mendengar kata. Kalau disuruh dan dilarang dia tahu wlwpon adakalanya dia x endahkan apa aku cakap. Kakak plak dah semakin bijak. Sekarang hari-hari dia sebut pasal sekolah. Hrm..anak2 ibu dah besar.. bila plak acad nak ada adik ni?


tanya pada diri sendiri;

5 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

eh, dah bersedia nak tambah ker??? kata nak tunggu aku.... huhuh.. aku pun rase mcm nak tambah..rindu nk bau baby weh..tapi kena tgk dulu camne life lps kena potong duit rumah ni.. then baru buat perancangan balik eheehe...

eima said...

wahh dah planning bg acad adek ???

fahim ngan acad sebaya ... rasa nye perkembangan diorg lebih kurang

..nOj.. said...

cpt je kan membesar. tetiap ari ade je mende baru yg diorg belajar.

sbb tu la aku tak bukak bukak dah laptop kt umh. nk pegang handphone pun malas. kang jadik mende lain plak kang. hehe

mrs_zura said...

hmm bgs byk perkembangan acad...nk tmbh adik...jom jemaah ngan sy hujung thn dpn..insyaallah...

Intan Inn said...

erm mmg cepat masa berlalu kan..tgk anak2 ah semakin membesar kan