My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25, 2010

Misi berjaya

 kakak menghitung hari nak ke sekolah
percubaan si adik memakai kasut sekolah kakaknye

Akhirnya pencarian kasut dan baju sekolah kakak berjaya
walaupon sedikit hampa
kasut tu sebenarnya bukanlah sejenis kasut sekolah
tp kasut jenjalan warna putih ;)
kaki kakak sangat kecil.. so xde saiz
satu kuantan ronda cari..tp mmg xde
sib baek la jumpa kasut ni kat The Store ktn Parade
tu pon ada satu ni je.. huhu
baju sekolah Tadika plak amik saiz S
tp masih besar gedabak
so skrg baju tu ada kat kedai utk di oter

ibu juge tidak sabar nak hntr umi ke sekolah sayang...
cepatlah masa berlalu

apa yang ibu tahu
rutin ibu akan berubah bermula tahun depan
ibu akan bangun awal pagi utk siapkan sarapan umi
dan siapkan umi
harap2 umi x banyak kerenah nak bgn pagi ye sayang
lov u..

4 comments:

ciK mOt ©™ said...

yey...kakak nak sekolah...
belajar rerajin ye kakak...
rutin harian akak taun depan pun sikit berubah...
kakak kehilir adik kehulu...
arghhh sure jammed nanti...

MRS. K said...

wahh, taon depan bizi la zue..
tapi takpe, bizi yang best!heehhe

berkorban apa saja utk anak2

mrs_zura said...

best2...anak dh nak sekolah...sekolah rajin2 ye umie...

LiErOSe~QiEmi said...

lorr dah beso dah ank menakan aku ni... nak sekolah dah.. leh aa ngorat lepas ni ek umi sbb dah sekolah haahahaah...

selamat menjalani kehidupan dari sisi berbeza tahun depan.. tapi yg pasti menyeronokkan.. best2..