My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

menu 23 Ramadhan

adik kesayangan aku..nana
telah dtg mengubang (menyepahkan) dapur aku smlm
dia tu bab masak mmg rajen
bab ngemas...failed ocay!
tp dia masak aku makan jugak..hahaha
menu semalam adalah MEE BANDUNG
tersama plak dgn menu bunga
bunga; sorry erk..aku x tiru ko pon :p
kuah mee bandung yang masih di atas dapo
ada udang n ayam dalam tu
dalam bekas tertutup tu adalah mee
Alhamdulillah kenyang.. thanks to nana
suami aku mmg x suke mkn mee
so nak x nak aku kena masak jugak simple

ni utk suami tersayang
perut & rebung masak lemak cili api
sambal sotong
paru goreng berlada

masak lebih sekali dgn untuk sahur
sahur td yang ini jugak aku makan

jap lagi nak update entry lucu

12 comments:

eima said...

meriah nye menu berbuka korg ...

deelira@deeliraz said...

meriah sbb makan ramai2. adik tu bawak kawan dia sama :)

MRS. K said...

rajin giler zue...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...sangat meriah...jeles...

..nOj.. said...

perut + rebung masak lemak cili api, sambal sotong, paru goreng tu ke yg ko kate simple tu wei. alerrr.

sedapnye mee bandung. mcm byk sgt je masak tu. mkn brape org ni weh

deelira@deeliraz said...

kay : ada org tolong kay..kl sorang malas je hehe

deelira@deeliraz said...

kak izan : sesekali meriah sbb mkn ramai2. alar.. sy biasa jeles tgk entry makanan kak izan :p

deelira@deeliraz said...

seme dah siap siang. masak je noj. lgpon adik ada. dia tulun2 lar.

mee bandung tu mkn 4 org

nasi tu makan 2 org :)

~anna&anuar~ said...

paru??????? uwaaaaaaaaaaaaaaa..... sedapnyeeeeee....

deelira@deeliraz said...

kak anna : suke paru ke? alamak dah terliur erk..sowi.

LiErOSe~QiEmi said...

hihiihhi.. simple kate ko??? camtu bagi aku meriah dah..simple bagi aku adalah lauk sahur aku tadik..hihihih mee bandung buat rencah sendri lagi sedap kot zue.. guna pes rase pes nye jela hihih tapi takpe, sedap gak hihi

mrs_zura said...

sedapnya msk! sy smlm smpi kt food court dh buka tggl mee sup tawar hebey...pas mkn muntah sume...terus sembuh sakit pale:p