My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 2, 2010

air tangan bonda

semalam aku sekeluarga berbuka di rumah mama
memandangkan mama cuti hari rabu
so aku request dia masak2 la smlm
kalau hari lain.. mmg x dapet la.
balik kerja penat2 nak ke dapur kan
 kemain suke la dia kami dtg
dia nak main dgn cucu2 dia yang boleh tahan nakal nyer..
ayam goreng tiram ni aku yang buat
alar.. grg ayam kunyit tu..pastu letak bawang,kcg pnjg dgn sos tiram
cedap..tp ada sikit je..berebut jugak nih :p
ni mama masak udang masak sos
perghh....layan wei
kerabu togei + kerang
terangkat
kari daging
request dr incik somi
ulam-ulaman
ulam raja & ulam terung pipit
aih..lupe plak nak snap pic budu..cedap..
mkn sampai x bgn2
aku beli temose utk umie 
dan popia pedas utk adik
adik suke mkn pedas2..adventure sket kut :p

hari ni x tau nak makan apa.
dalam peti xde apa
telor ada la
xkan nak buke dgn puding je kut..hahaha

15 comments:

eima said...

adek mkn pedas ...dasat nye....bgaus..bagus...

..nOj.. said...

aku pun tak tau nk berbuka ape. dlm peti takde ape jugak. sayur pun takde.

MRS. K said...

eh, dah tau sedap buat skit pulak..huhuhu

aSmiDar said...

sedapnya kerabu kerang...

deelira@deeliraz said...

eima : haah adik suke pedas2.sayur pon dia suke kutip2. kalau kakak..jgn harap ler hehe

deelira@deeliraz said...

noj : jom buffet je la..hahaha

deelira@deeliraz said...

mrs.K : dah itu je ayam yg ader..

deelira@deeliraz said...

asmidar : sedap :p . cubela buat balik nnt :)

hyazz said...

bess nyer... petang ni pegi PARAM je la...hehehe

ratna said...

cedapppp... teringin nak rasa ayam goreng tiram tu..

deelira@deeliraz said...

hyazz : gaya2nya cam tu la hehe..

deelira@deeliraz said...

ratna : cubela buat.sedap :p

mrs_zura said...

sedapnya zue...sy arinie x msk..sakit kepala yg amat..resdung gara2 mkn x pantang!

deelira@deeliraz said...

pttla offline :) sll makan x pantang pastu sakit.

LiErOSe~QiEmi said...

lama tak jmpe mama ko