My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010

warm up

salam 29 Syaaban kepada semua. Esok kita akan berpuasa. Rasa sekejap je kan..setiap detik tu berlalu. setahun2 tu sekejap je beralih. Kini, Ramadhan datang lagi. Persoalam pertama dalam benak aku " adakah ini Ramadhan Terakhir bagi aku?" hmm.. Hanya Dia saje yang tahu. Oleh itu, Beribadat lah seperti kita akan mati pada hari esok.

sekadar selingan saja.

semalam aku bercuti..saje cuti sbb nak hilangkan penat badan yang baru sampai dari Kelantan. Tp, rupa2nya..lagi penat adalah..pepagi dah bgn cuci kain. kemas umah.kemas dapo.maklumla esok nak pose kan.harusla seme dibersihkan. nnt penat berganda2 plak.

smlm jugak aku bawak umie & acad shoping Ramadhan kat Tunas Manje Taman Tas. Abah dorang keje.so cam bese aku kena g sendiri laa..sonok jugak bawak depa ni..macam2 kerenah. Riuh macam dalam pasar!!..  tangan si adik plak..duk mencapai itu ini. kalau aku nak beli brg..troli tu aku kena letak jauh dari barang2 jualan kiri & kanan tuh..kalau tidak..mmg berterabur la seme. dah pengalaman tau!! huhu..
taraaaa.... 2-2 aku letak dalam troli. senang kan ..tolak jer..
 Peace!!
adik jual mahal ok!
puas panggil suh pandang..nak amik pic..xmaunye!
apa la yg kakak moncong tu??
adalah tu menda dia nak

karang aku update lagik.
nak wat keje
kata nak jadi pekerja berhemah..kan baru balik dari taklimat huhu...

6 comments:

..nOj.. said...

aku tau kakak tunjuk ape. kt tempat dia tunjuk tu tempat letak vitagen kan. hehehe. aku petang ni baru nk bli brg tuk bln pose. nanti tak larat dh. dapur pun dh siap kemas sabtu aritu.

deelira said...

hehe..haah betul tu.dia tunjuk vitagen dgn susu dutch lady dia la.. ;)

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

anak2 nak kena kasi jugak...dah makin sehat si kakak ye...alhamdulillah...

LiErOSe~QiEmi said...

ok la tu.. susu.. qimie antu yogert k, pantang lalu tempat berhawa dingin tu(amboi ayat hihih) mau amuk klu tak amik yang dia tunjuk..

eima said...

wahh kakak dah sehat ... alhamdulillah..
shumbung la adek nih .. tak pandang langsung ...

deelira said...

kak izan : ye la..kalau x dituruti..mau nya dia kamuk2 kat situ

maida : sama la dgn dak berdua nih

eima : alhamdulillah dah sehat :)