My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010

Bliss

Bliss wat promotion pastu tipu kita semula??? Bliss Value pack ni ada 2 botol dalam tu. harga dalam RM 7.00 ++  pastu dapat beg serbaguna 1.

semalam aku pergi Tunas Manje Tmn Tas. ada 3 je Bliss Value Pack ni. aku pon amik la salah satu. tp perisa dalam tu adalah perisa yang aku x suke. so aku dgn selambar je buka ikatan plastik tuh. aku tuko la sesuka hati aku dgn perisa yang aku nak iaitu strawbery dgn jambu. pastu..entah camne aku tergerak hati nak cek expired date dia. aku compare kan perasa strawberry yg mmg dah ada dalam plastik dan yg kat luar. aku tgk yg dalam pastik tu..2-2 botol expired date dia 17 ogos 2010.aku tgk perasa yg sama yg dia x pack adalah 20 september 2010.

so aku pon tuko la.. perasa strawberry tu dgn perasa yg sama tp yg dia x pack. hmm aku dah jimat tarikh kat situ. maknanya dia hanya akan jadi value pack bile expired date dia dah dekat. huhu. sib baik aku bijak time tu.wlwpon aku leh habiskan dalam masa beberapa hari je...tp aku x mau yg lama. aku nak yg baru..

lepas ni korang pon hati2 dgn value pack ok!

4 comments:

..nOj.. said...

a ah kan wei. mmg bijak gak ko. kalo aku mesti aku tak terpikir pun nk cek expired date tu. hahaha

deelira@deeliraz said...

hmm kita sbg pengguna mesti hati2 kan..huhu.dorang ni amik kesempatan je kejenya!

bunga_rose said...

mmg cam tu zue, diorang akan buat promo bile tarikh luput nak dekat.. klu ko perasan mmg tiap kali depa buat promosi mmg tarikh dh dekat abes..

tp bijok pulok mung, boleh lak terpk nak tukar2..hikhik.. bijak disitu.. hihihi

deelira@deeliraz said...

bijok x bijok la nge. sbb aku nak tukar perasa dalam tuh..tu sebab aku tuko hahahaha