My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 13, 2010

seronoknya kalau ada kebun sendiri

salam 3 Ramadhan buat semua. Mcm mana hari ni? ok x? semalam mkn apa?bgn sahur x pagi td.hehe banyak plak tanya.

ok berbalik pada tajuk. lama dah simpan pic ni. br hari ni nak keluarkan. aku ikut staff opis ni p kebun dia. dia ajak p amik buah. kalau x salah aku masa ni 5 ogos 2010. pecah rekod kebangsaan ni sbb g kebun nak kutip buah pakai baju kurung.
yang aku duk pegang tu buah duku. sedap! manis! terbaik!
harimau?? larikkk.....
ehehehe..tidak. Ini hanyalah salah satu cara pemilik kebun nak menghalau anasir2 jahat. x kirala.. org ke..binatang cth cam beruk ke..tp aku x pasti la cara ni berkesan atau tidak..
tgk..banyak buah. dapat 2 bakul macam nih. sib baik aku pakai baju kurung. kalau x ..dah lama aku penjat pokok amik tau!!.. geram tgk buah penuh kat pokok.tp pic xclear so xleh nak letak pic buah kat pokok tu.
sakan posing dengan buah duku ;)

entry pemanas

9 comments:

ibu amirul said...

bapok lah best nya dapat ge dusun.... kat mana ni

deelira@deeliraz said...

dekat taman kempadang kuantan..

Intan Inn said...

intan tag zue

contest babyshop...

..nOj.. said...

byk nye duku wei. mmg sampai sakit perut la kalo ngadap ni. hehe. tp memang best la kalo ade dusun sendiri. nak2 kalo ade berbagai buah2an. isshh bestnye. ni kalo musim buah, asekla numpang kebun org lain

deelira@deeliraz said...

banyak gile noj..dah le manis.betul la.nnt aku nak kumpui duit beli tanah ler..esok cucu cicit xde la menumpang kebun org cam tok nek dia ni hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

wei, klu dah ada kebun, ko buka tak utk kawan2 sekali??? AHhahaaha aku nak joingggggg!!!!!!!!!!

deelira@deeliraz said...

nnt aku pikirkan yerk..hehehe

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

akak pun ada kebun sendiri...kebun alam maya la...ekekeke..

deelira@deeliraz said...

ekekee....yg tu sy pon ada.tp skrg dah bankrap la...huhu