My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

kau terpaksa aku singkirkan

adoiii..aku cerita kang org bosan nak baca!!.. asyik2 ngadu sakit gigi. kalau kat facebook tu..dah malas aku nak letak status sakit gigi. habis seme org komen " p klinik gigi laaa. x sakit pon"

skrg aku tgh menderita sakit gigi. dari malam td lagi, selepas berbuka terus sakit gigi. pastu hilang kejap.pastu datang lagi. aku yg agak keletihan semalam dicampur dgn sakit gigi lagi..mood tarak baik la kan. sian anak2 kena marah semalam. dorang main n bising2.. aku suh diam!.. huhu sorry anak2 ibu. ibu sakit gigi. pastu dalam gelak ceria acad duk bergurau dgn umie..main tolak2.. acad jatuh kat aku. betul kena kat pipi aku yang tgh aku pegang sebelum tu..(aku dalam posisi baring).. Ya Allah sakit gigi sampai ke otak!... aku hampir2 x leh kawal diri. tp mujur aku sabar. aku suh je dorang tido..hhuhu..DUGAAN..DUGAAN

bgn sahur td..sakit gigi lagi! .. aku makan sket je. Berdenyut!

dan sampai skrg gigi aku masih sakit...berdenyut2. td bawak2 tido sekejap pon x jadi apa. aku dah nekad..lepas sakit gigi ni hilang aku nak g klinik cabut. tak tahan dah rasa.

aku sebenarnya PENAKUT. sgt2 takut nak p Dentist. Akhirnya aku sendiri yang menyerah diri ... so sad.
kenapa lah kau wahai GIGI???? x cukup lagi kah penjagaan yang aku beri selama ini. sampai kau leh berlubang besar dan serpih!.. xleh nak diselamatkan lagi. Akhirnya kau terpaksa aku singkirkan.

11 comments:

MRS. K said...

kuat makan ais zue ni! muahahaha...

eh, ni entry ke brapa dah ni utk hari ni?

deelira@deeliraz said...

xde jugak k. aku dah lama pantang ais. baru entry ke-3 kay..hehe

ko dah jemu ke buka blog haku?

..nOj.. said...

ala cabut jela. tak takut la wei. ko ni pun. hehehe. dr ko simpan mende tak leh guna n menyusahkan, baik buang je.

aku pun hampir naik hantu ngan daryn smlm, ade ke aku tgh mkn, dia boleh pijak pinggan nasik aku. huhuhu sabo jela ngan bebudak ni

deelira@deeliraz said...

hmm aku akan cabot la ni huhu..!!

uih ye ke? dugaan lagi besar dari aku tuh..tp nk wat gane nama pon budak kan.

ibu amirul said...

sakit gigi??? Pergh memang tak tahan... kalo kena rasa nak duk jauh je dari semua orang... hehehe... sabar ye zue.... nanti dah baik ge cabut kalo tak masa raya tak leh makan banyak2......

eima said...

tak pe .. pi cabut je ...

Fida Ghazi said...

Pakat2 dengan Bunga eh?? Dia pon sakit gigi.

Pegi la Zue.. tak sakit mane pon.. beranak lagi sakit.

hyazz said...

kay rase elok la zue g sabut gigi tu...ti senang dah xde sakit lagi dah...kalu nak sabut pon tunggu dia x sakit...baru g...kk

deelira@deeliraz said...

kak fida : bkn zue berpakat dgn bunga. tp gigi bunga berpakat dgn gigi zue nak sakit sama2. hehe

tgh berkira-kira nak pergi la ni

deelira@deeliraz said...

hyazz : kan! kalau dulu lagi zue cabut kan senang...

LiErOSe~QiEmi said...

ahahhahaha jangkit dah dengan aku.. aku esok nak g klinik tanglin je.. Doc Klinik Tanglin, jgn push kuat2 tau kat gigi.. cakittt hihihi..

Wei, aku pun penakot laa zuee ahahah klu tak dah lama aku g dari mgu lepas ni kes tak tahn dahla ni hihihi