My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

Ramadhan 2

salam 2 Ramadhan,

huih...awat mata aku ngantuk2 nih? cam tahu2 je mata ni bos xde.nak suh aku p tido la nih.alahai..! masa tgh bersiap2 pagi td, hati dah berkata2..sampai opis nak tido jap la.. jap jer!! huhu

smlm aku berbuka pose dgn ;
1.sup sayur
2.ikan pari masak asam pedas
3.nuget dan sosej goreng (umie mkn seme..aku sempat 1 je.tu pon kena sound sbb dia kata aku amik yang dia punye! )
4. Sambal Tempoyak


ada jugak p jalan2 kat PaRAm Taman Tas..punyala org ramai. kueh mueh pon x nmpk! aku beli air soya je.


sahur td aku panaskan sup sayur, goreng ayam mkn dgn telur masin saje. hmm gambar pon xde. Demi menghormati permintaan org2 berpuasa hehehe..


eh nGantuk laa... boley x nak tido jap. JAP jerrr..

4 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

bangun..bangun.. patut la lambat reply ym aku.. tido ghopenye.. bosss tgk zue ni!!! aku mms gambo ko tido kat bos ko ekk?? (kes jeles sbb aku tak leh tdo.. boss g la outstation..)

eima said...

biasa tuh 1st posa mmg ramai kat bazar...
tgu la 15 hari bulan nanti

ibu amirul said...

tidolah zue

deelira@deeliraz said...

bunga : aku + dgn sakit gigi nih..huhu

eima : betul tu..nnt xde org.yang ada org nege jer...

kak ain : baru je bgn ni.. :p