My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 27, 2010

menu berbuka pose semalam

balik kerja semalam, terus aku mulakan operasi di dapo
sambil berperang dgn anak2.
kena banyak sabar kan 
++ ayah dorang xde di umah
so kena berperang di dapo + berperang dgn dorang lagi
dah le adik wat perangai
nge ngek.. jer
so aku memasak sambil berdukung la wei..
sayang kan anak..dukung2 kan.. huhu
ni lauk aku berbuka petang semalam
tomyam seafood
sayur campur goreng
telor dadar
sambal tempoyak
hmm berselera habis dah mkn petang smlm
wlwpon tomyam tu kaler dia x berapa menarik..tp rasa blh tahan seh..:p

Nota : hari ni pose lagi..nak masak apa erk?
awalnye cakap pasal makan..br kul 9 pagi nih.. :)

9 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

perghhh...puashati kan berbuka sendiri masak...hehehe...

deelira said...

hmm haah..kalau masak sendiri puas hati mkn.kalau beli x leh nak ++ kan hehe

..nOj.. said...

wei tempoyak tu yg buat buka selera tu. ko wat sendiri ke beli ni? aku nk tempoyak tapi nk yg buat sendiri. tp tak reti nk buat. camne ek? hehehe

deelira said...

tempoyak aku wat sendiri la.. :p
sahur td pon mmg tempoyak itu la pembuka selera aku

MRS. K said...

rajin nye zue.. aku tak sompet la nak masak! smpai umah dah 6.30 paling awal.. hhuhuh

mrs_zura said...

pergh..sedap tul tp i tgh pantang..x baik2 lagi resdung nie..smlm oman kasik ikan terubuk from sarawak..dugaan2...

deelira said...

kay, datang rasa nak mkn masakan sendiri..gagah juge la aku masak.time malas...sampai umah awal pon.. x berasap jugak dapo tuh. aku sampai umah 530 ptg

deelira said...

zura : sila berpantang dgn betul k.ikan terubuk tu post sini ;)

mrs_zura said...

hoho...xdan nk post habis shah mkn huhu..