My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 12, 2010

Jalan-jalan Bandar hilir

hari kedua ..kitaorg bgn seawalnya.selepas solat subuh.seme bersiap2.mujur anak2 aku x meragam dimandikan awal.janji kat dorang nak bawak g jalan..suka la dorang.
jalan-jalan kat bandar Melaka guna gps.so xde la susah mana nak cari tmpt nak pergi.dari Batu Berendam..kita org terus menuju ke Bandar Hilir.kat situ ..kat situ lah tempat2 bersejarah boleh dilawati.tempat2 tu berada dalam satu kumpulan so x susah mana nak jalan2..cume letey kaki jek..dgn tolak troli anak lagi hu hu..cekal hati je.air mineral berbotol2 habis.dalam cuaca panas mmg sgt menduga! ok...scroll pic :)
 ni masa mula2 sampai...pose dl !! :)
bergambar depan beca....cantik la seme beca kat melaka ni.. tabik springggg!
kedebommmm..
reramai plak :p
with hunny bunny :)
depan ketapi plak..ketapi tanah melayu kut :p
uhh...bisa wei..sengal lutut!!
tinggi mak aiii nak sampai ke puncak a farmosa..caiyok2!!
pos3!!
...
tgh panas...sian anak2 ibu tp tetap sporting
kat bandar hilir ni x jumpa kedai org melayu..kedai cina ngan mamak je banyak.las2 kitaorg lepak kat Subaidah ni..pekena nasi kandar..Subaidah ni kat bhgn luar bangunan Dataran Pahlawan
pos3 gedik!
kitaorg kat dalam muzium apa entah nama masa ni..lupe plak.tp tgk pic ni mmg berkobar2 semangat!
...
Pahlawan2 Malaya...jasamu ku kenang
Menara Taming sari ~ sorang masuk rm10. syok!! wlwpon kecut perut keh keh keh..
pada aras ketinggian atas sekali..acad dengan selamber dia..berdiri kat cermin.. x takut ke dik wei..kaki ibu dah kejang :p
tgk apa dik??? 
skrg nak masuk sini plak..seorang RM3.00 saje.tiket ni digunakan utk masuk 2 muzium lagi..
layan pic..malas nak taip dah..
ah...selesai dah satu hari perjalanan..seronok sgt2..kawan2 jom p Melaka :)

2 comments:

mrs_zura said...

amboi...sakan berjalan..mesti lenguh kaki2 eh?

LiErOSe~QiEmi said...

Amboii sakan bejalan.. tingat lak masa g dgn family last year..gigih time ngandung nak jenjalan hehehe