My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 27, 2010

izan..aku dah dapat lalala

izan aku dah dah terima adiahnyer
ekekeke..
cantik betul ko balut..sayang aku nak koyak ocay ;)
terima kasih bebanyak erk
lain kali wat lagi fast contest cam tu..aku suke!! :D


kowang dah dapat ke belom?
aku x buke lagi. sbb aku pose
aku buka kat umah la..huhu
x sabar nak ngunyah2

9 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

fuh...sib baik ko dah dapat...riso bak aku kalu tak pat...enjoy ye...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

weiii jap...anak sulung ko ngan anak sulung aku lahir pada hari yang sama...7 mei...tapi anak aku tahun 2007

deelira said...

cekap jugak posmen kan.ko pos semalam.hari ni dah dapat.aku x leh nak pertikai la gaji depa naik mulai hari ini..kekeke..

eh..sama erk..leh wat mkn kek sama2 nnt :)

..nOj.. said...

aku tak dpt pun lg. kalo ko dh dpt, mesti dh sampai sini punye. best2. tak sabo dh nk makan ni. hehe

deelira said...

dah ada kat opis ko tu..cume lom sampai kat meja ko je lagi..petang ni ada la tuh

~anna&anuar~ said...

dapat dahhhh!!!!

deelira said...

wah...bgs2 ;)

mrs_zura said...

bestnya dpt give...

LiErOSe~QiEmi said...

zue, nak skeettt!!!