My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

hari nak masak ketam lagi

balik kerja semalam gegas aku ke dapur untuk memasak.menu aku semalam adalah ketam masak singgang @ singgang ketam.aku amik resepi tu dari Mat Gebu.sedap sgt singgang ketam tu.berselera giler aku makan.nasi aku amik sket je.aku ratah ketam saje.pic xde la sebab aku letih dan lapar..lepas siap masak terus terkam.dah habis..baru teringat x snap pic haha..nak amik pic dari Mat Gebu x beran la plak..dia dah tulis AMARAN KERAS ,dilarang mengambil pic tanpa izin pemilik :p.

hari ni ketam masih ada dalam 8 ekor.nak masak apa plak ek.x leh biar lama2..xsedap.aku beli di Rompin masa meting isnin lepas. Fresh2.Sekilo RM10 saiz B.Hm..igt nak masak ketam bercili la plak..huhu..nak kena cari resepi nih..gigih2. 

3 comments:

eima said...

klu laki aku ade die suka nih ...
dah lama tak memasak ....
laki aku suka ketam goreng ...
tp tumis² la...

mrs_zura said...

yum yum sedapnya zue...teringin dah nie...

LiErOSe~QiEmi said...

zue, saje je cite peberet aku yg tak leh nak jadik peberet sejak bersuamikan azli yg alergik seafood..
huwaaa..nak ketam gak!!! pass la sini sket weh!!!!
balik kg nnt nk suh mak masak ketam laa..eheheh sana freshh!!!