My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

malam-malam aku kini ditemani dia

x kira bila dan dimana2 sahaja..skrg aku dah boleh online.ye aku dah ada broadband!..huhu cam baguih je bunyi.walhal org lain seme dah kedepan kan.Lama jugak aku amik masa nak pikir sama ada nak amik atau tidak broadband ni.sejak kewujudan dan kepemesan nya lagi..tp baru sekarang hati aku dah terbuka utk menambah lagi hutang piutang bulanan aku :) skrg aku gune celcom broadband.3 bulan pertama RM38.bulan keempat RM68 sampai bila2..dapat free 2 teddy bear celcom blue.suka la anak2 aku :)

tp nak update blog selalu cam org lain..xley jugak.ada je peneman setia tercongok depan laptop ni.nak buka facebook atau nak ceting YM pon sama..xsenang hidup!! :D
tp xpe..keluarga dan anak2 menjadi keutamaan.so selaras dgn moto itu..setiap kali buka laptop ni..kena la search kartun kat youtube tu..kalau x ada plak yg merajuk.

p/s : skrg ni pon tgh ada org merajuk dan menangis sbb ibu dia sebuk nak update blog, ganggu dia nak tgk upin ipin ..k daa

1 comment:

bunga_rose said...

wahh!! dah maju bertapak2 dah tu zue.. aku ni masih ditahap sama..wakakaak..