My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 21, 2010

gcb tu biasa jer

seperti tajuk..hmm ye GCB McD semalam biasa jela..betol cakap mrs.k dan izan ianya x SEHEBAT dan x se GAH burger Prosperity yg setaon sekali tuh..malas la aku nak letak gambo. hp yg aku gune skrg ni..xde USB cable. nak kena cabot memory card la..cucuk plak dalam card reader...cucuk plak kat pc ni..hmm malas..malas.. xde pic.

tp utk korang yang x rasa lagi GCB tu..should try la kan..:) apa salahnya mencuba. xde la teruk sgt rasa dia..habis je aku mkn semalam.dia ada bg sos bbq tu utk cicah ..not bad la..

bunga ; sila ajak azli ke McD ye..

5 comments:

MRS. K said...

aku tak leh makan properity tu.. pedas sangat!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

kan kan...percayalah...
kena tunggu properity datang tahun depan...saya nank dabellll...

deelira said...

kay : alar rugi la..sedap wei..wajib beli bila musim dia sampai :) tp kalau x tahan pedas ..mmg jgn amik la..kang tak pasal2 sakit perut!

deelira said...

izan : betul...betul ...betul :)

mrs_zura said...

sy pun xleh mkn prosperity..ape2 yg ada lada hitam sy akan bersin xbrenti2...