My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 23, 2009

keletah si kecil

baru selesai siapkan SKT utk semua staff..
aduh penat sungguh rasanye
balik dari kursus mg lepas..terus ke raub dan Kuala Lumpur
Raub tu singgah bermalam saje sambil jumpa sahabat lama
isnin pepagi bergegas ke KL
temujanji mata umie kul 12 tengahari, kelam kabut jugak sbb asyik2 salah masuk jalan je stress betul..mujur la anak2 x buat perangai..behave semuanya..

okla,nak mulakn entry dgn mukadimah..eh..hehe
dgn cerita anak2 ibu yang dah besar nih..

dulu kerusi ni milik kekal kakak..
skrg dah kena kongsi2..pendek kata seme dah kena kongsi
masa ni peranan kita sbg parents sgt penting..
suke sgt tgk masa kakak duk ajar adik tgk buku tu
 

muka adik yg sgt naughty..hik hik..
menang dapat kerusi nih!
 

disinila kakak selalu habiskan masa nya
dia suke membaca buku2 cerita (bacaan melalut la ikut gambar)dan mewarna
antara kerja2 lain yang diaorg suke buat bersama adalah


hmm apa la agaknye dua beradik ni buat..
 

hah! tu dia..setting abah depa punya power M
huhu.. larik sokmo sound setting

setiap kali nk menonton mmg kena adjust power M tu dl
sebab kat umah dah ada 2 pekerja baru bahgian teknikal :P
 

yg plg best..kakak bukan larang adik main benda alah tuh
lagi dia ajar adik nya..
"bukan tekan macam tu dik..macam ni la" siap dgn demo!!

Pengumuman : jika peralatan elektrik di rumah anda rosak sila hubungi saya untuk mendapatkan khidmat pembaikan (penjahanam lagi) secara percume

3 comments:

~Zetty84~ said...

wah3....rajinnya dua badik nih..!!!
rajin2 blajar erk....
nanti bila dah berjaya, leh blanja aunty bila besar nanti...
hihi (",)

mrs_zura said...

huhu..umie suka ngat ada geng nk repair2 hehe...anyway i'm glad mata umie dh ok...ibunya pun mesti lega...

Deelira @ Deeliraz said...

zatty : insyaAllah itulah harapan ibu dan ayah kan (*_*)

zura : alhamdulillah..syukur sgt dgn perubahan umie satu persatu