My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

~gambar gediks~


beberapa minggu lepas aku attend satu kursus di Lanchang
Institut Biodiversiti ni salah satu pejabat kitaorg jugak
seme staff akan kursus kat sini
kemudahan pon tip top
dah 4 tahun lebih aku kat perhilitan..
ni la kali pertama nama aku dicalonkan
Kursus Pengurusan Kerja Kesetiausahaan
kursus kali ni sgt ENJOY..

 
 
 
 
ha ni picas aku naik gajah
1st time experience ni..
and...maybe the last time jugak
takut beb!!


 
 
 
ni masa g melawat DEERLAND
kena bayar separuh harga RM5.00
coz ni bukan gov nye..
milik persendirian..
tp rusa2 n binatang lain seme jinak2..

meh nak bocor rahsia..
tangan aku x sentuh pon beruang tuh..acah jek..
huhu ngeri beb!


entry laju nih..
males nak tulis panjang2..
xsempat..nak p update HRMIS plak


2 comments:

mrs_zura said...

wah bestnyer..leh naik gajah..sy ritu gi bg mkn jer...siap tgk beruang dpn2 tu...best2...nnt kena gi la deerland...

✿ Zetty84 ✿ said...

erm...nape picas yg berkeseorangan suma tuh dikecikkan..???
takut kantoi org cakap MMS kat hubby tercenta ke..??? hehehehe ;p