My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 13, 2009

apa aku rase


entry aku kali ni gara2 terjumpa gambar lama
dan tidak berniat nak melukakan hati org yang paling aku 
hargai dan sayangi kini..iaitu suami ku
aku tahu.. ada masanye dia membaca tulisan2 di blog aku

ianya hanya sekadar meluahkan rasa terbuku di hati sekian lama..
aku tidak pernah terluka..tp dengan insan ini..
aku telah belajar erti luka yang sebenar..
wlwpon org kata cinta zaman sekolah ada cinta monyet..
tp bg aku tidak dgn insan ni..
detik perkenalan yang aku sendiri mulakan..
dan aku juga yang mengakhirinya..
aku tak tahu dia di mana skrg..
apa dia buat..
kalau aku jumpa dia ..
aku nak tanya satu perkara saje
"pernahkah ada rasa cinta di hati padaku  suatu ketika dl?" 
kerana perkenalan itu terlalu singkat dan perit
huhu.. teremosi plak..
aku tak puas hati sehingga kini sebab 
family dia pandang serong pada aku sampai skrg..
pasal pe plak depa nak pandang serong kan??
anak depa tu yg  diam sajo..
x pernah nak meluahkan sama ada suke atau tidak
so aku nak tg wat pe??
aku blah la..huhu
tp hubungan yg singkat itu terlalu banyak memori yang manis dan pahit
sebab tu aku susah nak lupe 
tapi aku x pernah menyesal tiada jodoh dgn dia
kerana apa yang aku miliki sekarang 
adalah anugerah yang tidak ternilai untuk aku.. 
kepada suami ku kini..
aku mencintaimu sepenuh hati..
tiada duanya..
kisah silam.. adalah silam..
kini.. kau adalah masa kiniku...

gambo kecik2 sudah ler..(yg aku bulatkan tu) huhu
aku jumpa pic ni dalam FB budak sekelas dia jugak..
tu pasal aku tibe2 teringat
kalau x ... x kose nya aku nak igt2 kat dia
baik aku igt kat suami n anak2 ku :D 

 

 

4 comments:

MRS. K said...

dia paling tinggi tu zue..hehe

Deelira @ Deeliraz said...

hehe..dulu suke org kurus n tinggi..

Mohd Hasbullah Bin Mohd Hassim said...

mmm....
itu kawan ms belajar silat aku n kwn aku dr kecik...
masa ktorg kahwin dia la bersilat utk ktorg...

amneez @ norel said...

rahasia..rahasia.. hehehe.. tapi mmg tinggi pun masa dulu.. jejaka paling tinggi form5 tahun 2000.. kalu kat perhimpunan tu.. nampak kepala dia dulu la kalu kat barisan budak lelaki kelas dia.. :D