My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 26, 2013

update kesihatan

baru balik dari Hospital.

"sesungguhnya setiap sakit yang datang pada kita adalah datang dari ALLAH s.w.t. Allah mendatangkan setiap penyakit itu bersebab. Jika kita redha.. dosa-dosa kecil kita akan terhapus"

aku belajar untuk menerima apa sahaja yang Allah berikan pada aku sejak lahirnya anak pertama ku yang begitu istimewa. Aku menjadi begitu kuat untuk menempuh apa sahaja.. InsyaALLAH

Doc pakar SOPD dah tetapkan tarikh pembedahan untuk buang tiroid aku pada 12.12.2013
huh!... berdebar2.. Semoga segala-galanya dipermudahkan AMIN

Umie,

Doktor pakar Hospital Kuantan mencadangkan aku bawa umie ke HKL untuk jumpa pakar hormon di sana.. dan tgk apa doktor di sana boleh bantu untuk pembesaran umie. AKu berserah segala-galanya pada MU YA ALLAH..

REDHA

 

2 comments:

eima said...

mudahan segalanye baik² dan mudah² je utk ko sekeluarga zue

seri.selaseh said...

insyaAllah semua selamat. Bnyk2 la baca al-Quran. Semoga Allah permudahkan.