My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 25, 2013

alamak! ....

macam2 hal...

siap je aku pam susu..buka cooler beg konon nk amik penutup botol susu..XDE! ...ok terus otak pikir laju2

aku masuk pantry..cr plastik dgn getah

sudahnye jadi la cenggini


satu kes di hari yang lain pula

aku perasan ice pack aku bocor.. aduh!.. nasib baiklah haitu sekali.. jalan2 kat facebook KIM (Kumpulan Ibu Menyusukan) .. ada orang suggest cara nak handle perkara camni

balik rumah terus aku buat.. settle satu perkara.. tp rasanya kena cari yang baru jgk.. sementara boleh lah ni sbb tempoh kesejukan dia x sama cam dulu.. itu yang aku perasan lah!

aku sumbat ice pack ni dalam plastic storage untuk simpan susu tuh

cam2 dugaan.... sabo ajela.. perjalanan masih panjang nih.. caiyok2!




1 comment:

eima said...

semoga dipermudahkan .. niat murni ko tu dear