My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 13, 2012

sudah tidak selamat?

Jelas sekali keadaan di luar sana
sudah tidak lagi selamat untuk kanak-kanak

Mungkin kita sebagai ibu bapa, jiran tetangga, saudara sesama islam
harus lebih PEKA, PRIHATIN jika melihat sesuatu yang luar biasa

jangan amik mudah sesuatu perkara yang dilihat 
Walaupon orang itu tidak kita kenali

Ya ALLAH Kau lindungilah anak-anak kami
Hanya padaMU aku memohon
AMIN.. Ya Rabbal Alamin..

2 comments:

eima said...

aku pun dok risau keselamatan fahim ..dah la jap lagi MIL aku nk bw budak2 tu pi aquaria...jaga la keselamatan anak aku tu Ya Allah ...

LiErOSe~QiEmi said...

bahaya kan.. aku ni kadang2 sebok kat dapur, harap kat jiran je tlg tgk qimie main basikal kat luar.. mujur perumahan aku tu jalan mati.. so klu org luar masuk mmg akan diperhati je weh..