My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

Sengal

kesengalan teserlah di awal pagi
kerana aku lupe bawa my bFF

 bukan Kerana aku Preggy
tp mmg aku memerlukannya hampir setiaP masa
Apatah laGi wakTu pregnant nih..

xkan nak turun p beli yang lain kuT?
waDuHhh..

ni Gara-Gara pening semalam la ni
suh anak2 picit kepala.. pastu lupe nak suh masukkan semula lam beg..

7 comments:

eima said...

bis tu tahan ke pening tu .. pi cari dlm first aid opis ..sure ade

♥cikmOt♥ said...

p lah beli yang lain...standby tuk di opis

deelira@deeliraz said...

xdo manje eii.. nmpk gayo kena p beli jgk ni

deelira@deeliraz said...

hmm.. tg hilang pening jap.. zue turun ar beli se lagi

LiErOSe~QiEmi said...

ni bkn sbb alhan yer semua, mek zu ni mmg dr dulu suka bau myk cap kapak.. xdpt bau sehari mmg serba xkena la dia seharian tu hihihii

deelira@deeliraz said...

hoii bunga pecoh rahsia..

Hotaru Tomoe said...

zue...samala kita.erni pun mesti nak kena ada minyak cap kapak.best kan baunya...:)sian zue...jap lagi pegi beli.letakla kat opis satu...:)