My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Setan sungguh Manusia sekarang

aku pon x faham ngape jadi gini skrg!.. gejala buang anak ni ada kat paper hari-hari.... itu yang kita tahu tu.. yang org x perasan .. agaknyer banyak mana dah????? bayangkan ajerla paper smlm citer pasal org ternampak ada benda hanyut dalam sungai tu.. mujur org tu TERnampak.. kalau x.. habis gitu jela mayat bayi tu

kita nak buang kucing terbiar yang dtg kat umah kita ke dalam sungai pon tak tergamak kut.. ni kan plak manusia.. bayi plak tuh.. apa dosa bayi tu? kau yang sedap2.. kau yang menggatal.. dah beranak.. ko buang bayi yang tak berdosa tu.. mungkin ko lupa pada PEMBALASAN dan KEADILAN yang bakal ko dpat nnt kan?? aku doakan semoga org-org sebegini dilaknat ALLAH dunia dan AKHIRAT!!.. sumpah aku mmg nak nangis tgk berita ni hampir setiap hari..

3 comments:

eima said...

kes smlm lagi sedih ..lempar bayi br lahir dr rumah flat...sedey gile...kejam gile.....

..nOj.. said...

smlm gak ade org campak baby baru lahir dr tingkat 5 flat kan. bodo nak mampos. ni manusia yg tak percaya adenya neraka la ni. geramnye. nape tak letak baby tu dpn umah aku je. eeeiii sedihnye. ape la dosa budak tu.

LiErOSe~QiEmi said...

kan... aku tengok ramai kat keliling aku ni punye susah nak dapat baby.. diorang ni... tak tau bersyukur ke ape ntah...

zue, baru je kelmarin bace entry ko pasal asma, semalam anak aku lak kena amik gas.. aduiiii