My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

nak Muntah!!!!

all PA's
korang suke x dengar..catat.. n wat minit mesyuarat????
wlwpon itu kerja hakiki kita
tp aku tetap x suke
tetap nak muntah

dah ler nak kena kembangkan telinga betul2 masa dorang tgh bercakap2 dalam meting
pastu tangan ni laju kemain menulis sampai naik kebas dah
aku masuk meting sure bawak pen 2-3 batang... eh 4-5 batang kut
ye la.. satg.
ada yg perlu ditulis dgn warna merah sbb penting..
ada yang warna ungu sebab ada dateline
dan ada yang warna oren sebab perlu tindakan serta merta

sejak januari 2011
banyak yang perlu diperbaiki
KPI Dato' harus dicapai secepat mungkin
so untuk mencapat target
meting sll diadakan utk status terkini setiap projek dan program

yang kematu nyer aku ler..
nak handle meeting
nak siapkan MINIT (plg x suke)

dah ler baru2 nih.. aku dilantik plak utk jadi
SETIAUSAHA KELAB KELUARGA
lantikla jadi bendahari ke.. 
AJK Ronda2 ke..
suke jugak la aku nih
ni .. SETIAUSAHA lagi..
aduh!!!>.. banyak tol kerja atas meja ni........

Tulun....Tulun.....


4 comments:

MRS. K said...

cian ke mung zue! huhuh..

paling menyampah kan buat minit! nasib balik la dah 4 taon aku tinggalkan keje2 amik minit.. hahaha

zura_habib said...

huhu..keje nak wat guane...sabar ye

LiErOSe~QiEmi said...

minit... ermnn.. aku selalu main taip je.. tak paham aku tanya engineer aku ni.. pastu diorang tolong tulis untuk aku, aku.. taip jela semula hahahah

sabo zue... dugaan hidup eceh.. jadik ker tuko ganu ni???

Anonymous said...

This is very interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your website in my social networks!