My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

Mood Syria

Hrm, dah lama x mengupdate blog.
adakah bizi? yer.. sy bz!
hari ni bos masuk lambat sket
so sy leh bersuka ria update blog sket
hari ni pakai baju keparat eh.. korporat! hehe
skrg sy suke pakai tudung syria je wlw ke mana pon sy pergi
senang.. tudung ariani tu pon ok jugak.. tp susah nak basuh
yg pesen ni senang lepas pakai campak je dalam mesin basuh
kain dia pon lembut dan x panas bile pakai
harga pon murah dalam RM 12.00 saja
ni pic hari khamis lepas
pon pakai tudung syria
dah ada lebih kurang 5 helai tudung cam ni ;)
nnt nak beli lagi.. 
bunga; ni aku dah letak muka aku pakai tudung ni...

sayonara; sesuai ke dgn muka aku? hrm.. ada aku kesah?? lalalala

3 comments:

mrs_zura said...

amboi...cantikla yg 1st pic tu...sy belom boleh pakai lagik..gumoks hehe...

eima said...

wlupun nampak bulat tp comey....
tak kisah la cam ne pun rupe.... janji selesa...murah senang basuh senang pakai ....

LiErOSe~QiEmi said...

zue, gambar atas tu..lawoo la ko.. hihihhihi.. nampak keparatan ehhh kekopratan hihiih.. jelingan maut gituuhhh!!