My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

Kursus Menembak

akhirnya tamat sudah kisah sibuk ku di luar
rasa lega yang teramat sgt!!!
dari minggu lepas sampai semalam..bz je!
hari senin ; keluar dari umah jam 6.30 pagi sampai umah jam 11.30 malam
kesian sgt kat anak2.. p amik dorang kat umah pengasuh seme dah tido
inilah natijahnye sebagai urusetia
berkejar ke sana ke sini
hari selasa adalah program sebenar
wlwpon SGT penat tp SGT berbaloi
banyak pengalaman yang aku dapat masa kat sana

semalam umie tanya aku;
"lepas ni ibu x balik lambat lagi dah kan?"
ibu " hrm.. ye sayang"
ok.. layan pic!

 kain rentang..
 ready???
telinga aku sakit sbb benda alah ni la..
pung pang pung pang kat lubang telinga
senak!
 ni lagi..
jgn ditanya namanya
kerana aku tidak tahu..hehe
  aku???
duk kat sana mengadap komputer jugak
nak siapkan sijil sebanyak 250 keping dalam masa 2 jam
 makan-makan
 pertandingan bermula
 erk.. siapa lelaki ni?
aku x tahu
aku nak letak gambar ni sbb ada aku kat belakang hehe
jaga hadiah plak masa ni
hadiah utama
seekor kambing & piala pusingan
pemenangnye adalah negeri Pulau Pinang
tp dorang x buat balik pon kambing ni..giler jauh!
mati jugak kambing ni
kambing ni dilelong la..
so jatuh ke tangan Kuala Gandah
kenduri kambing la dorang nnt hehe
 sebelum balik kami bergambar beramai-ramai bersama tetamu kehormat
aku adalah di barisan hadapan sekali..
tengah2.. n bertudung hitam
nampak x? nampak x? ;)

sayonara ; banyaknye kerja atas meja nih!!!

5 comments:

ciK mOt ©™ said...

tak nampak la...gambar kecik sangat...hahaha

eima said...

peal ko tak blajar menembak jugak ..gile besh

mrs_zura said...

wah menembak..lama dh x menembak..last masa form 5..nie dh 26...dh 9thn berlalu...

LiErOSe~QiEmi said...

ko tak try ke zue??? klu aaakuuuuu haisshhhh dah lama dah mintak try haahhaha

psstt zue, klu nak gosip guna skype ek.. aku leh on skype tp atas permintaan je hihihi

MY HEART said...

Pertandingan menembak ek? kat mana yer? Dulu saya selalu buat latihan menembak kat Kem TLDM, Tanjung Gelang.Bebudak poly yang dok kuantan memang biasa kat area sana.

Salam kenal ^_^