My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

Raya d Pantai Batu Buruk

Raya ke3 kami akan berangkat pulang ke Kuantan. sebelum kami balik, anak saudara bisik2 kata nak belanjer kfc. bagaikan mengantuk di sorong bantal la wei.asal mkn free je aku suke. x kiralah mkn apa. hehe
 yang lelaki tu anak saudara sebelah hubby
yg girl tu.. aweks dia la..
semoga korang cepat2 naik pelamin k
acad ni..bila dilepaskan kat taman kat situ
apa lagi.. mencicit dia lari
x sempat nak kejar lansung tau.
siap terguling2 lagi jatuh
penuh pasir kat rambut n muka
tp dah nama pon hero kan
terus je dia bangun n jalan cam biasa huhu
aku tgh pegang kakak kat belakang tu
dia mmg gayat sket.
tgk ni budak gayat..padahal x tinggi mana pon
cume lantai tu berlubang n kedudukan dia yang makin lama makin menaik
adik yang sgt notti skrg ni
dukung pon x mau dah tau!
kakak mantain cun ;)
ibu sedang menikmati kfc
pose adik beradik
ke sana
ke sini
dan ke situ
x boleh dilarang
dan x boleh di pegang
kakak jugak yang behave je
apa pon dorang mmg seronok dapat jenjalan kat Pantai Batu Buruk Tganu ni
wlwpon cuaca panas..dorang happy
abah main layang2 sebenarnya
tp xde plak snap pic

hrm.. bz sket hari ni. esok ada meting

6 comments:

MRS. K said...

kakak cekciii!!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...bz ke...
tak beh ar cam gini...hehehe...

lama tak p pantai tu...

eima said...

fahim pun gayat cam kak umi ....
hahaha

LiErOSe~QiEmi said...

wei..betul aaa aku jejak pun tak pantai batu itam dekat dgn rumah aku tu..rugi2..tak leh mandi laut..

mrs_zura said...

cekcila umie nie...mkn kfc smpi acad ada tanda ye zue hehe

julianaoranges said...

0oo..main bisik2 nk blanjer kfc ea..tk0wt org len dgr ke...??hehe
d0aku m0ge hubungan cnta 2 berakhir ke jinjang pelamin..:)