My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 1, 2010

aliff

tidak menggunakan satu jenama secara ekslusif
memberi kita ruang dan peluang utk mencube pelbagai jenama
x kiralah apa jua barangan

then selepas itu kita leh menilai yang mana baik dan buruk
sama ada mahu diteruskan atau tidak

memandangkan stok minyak di rumah adalah ciput sahaja
ke Giant semalam, aku merembat 1
ye minyak masak Alif
5kg - RM13.95
terpengaruh dgn iklan nya
terpengaruh dgn simbol2 pada botol minyak ni
dan terpengaruh dgn Mrs.K jugak
3 x kelebihan
tp korang pikior la sndiri apa makna disebalik 3 gambo tu
pastu bebas kolestrol
halal (paling penting)
-minyak masak sayuran asli-
hrm.. pon aku nak korang pikir sendiri makna ayat tu ;)

sebelum ni aku gune Buruh, Seri Murni
ni beli yang 5kg
tak tahu berapa lama plak habis
kerana sejak dua menjak ni kekerapan ke dapo adalah berkurangan...

sekian, entry produk baru.


 

5 comments:

MRS. K said...

pikir ape zue? huuhuhu..
eh, umah baru lagi.. biru mata hitamku

..nOj.. said...

aku tak reti nk bezakan minyak masak ni. aku pun guna pelbagai jenama. rase cam sama jela takde beza pun

mrs_zura said...

ku masih setia dgn seri murni
sila join sy tag zue
http://shahzurahabib.blogspot.com/2010/10/contest-candid-camera.html

http://shahzurahabib.blogspot.com/2010/10/contest-senyuman-maneh.html

hamzah ian said...

gua ingatkan kasut jenama alif tadi.. hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

hahaha..aku sama dgn nojj, tak tau nak bezakan myk masak.. rasenye sama je kot.. cuma klu beli paket dalam plastik tu len.. sbb yg tak tulis ada kolestrol ke tak.. huhuhuhu