My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

Ya Allah kuatkan hati dan semangat aku

Ya Allah mohon dikuatkan hati ku dan di kentalkan semangatku untuk menempuh ujianMU.

Sesungguhnya aku hanya manusia biasa yang mempunyai perasaan MARAH, BENCI, SAKIT ATI, dan rasa nak sepak je S*t*n tuh!!!

xleh nak post entry coz mood meroyan.

8 comments:

EiJa ZaQuaN said...

semoga tabah menempuh setiap ujian drNya..mmg btol..sume manusia mempunyai perasaan itu..eija pun kalo marah..mmg benda yg x sepatutnya dickp pun akan terkeluar dr mulut ni..huk3...bw2 bersabar ye..

..nOj.. said...

erk? sabo sabo

deelira@deeliraz said...

eija : tu lah.. dah terkurang pahala pose zue hari ni.

deelira@deeliraz said...

noj: hmm...aku kalau dah marah..dah x rupa aku dah. rupa hulk. sabo lagi la ni.. kalau x dh bertuko ijo.

eima said...

rileks yo... bulan posa .. seb baik kan ..klu tak ko mesti dah lama bertukar hulk kan ...

hyazz said...

sabo jer la zue oii... biasa lah dugaan di bulan pose la katakan...macam macam...

deelira@deeliraz said...

eima : huhu tu la pasal...

deelira@deeliraz said...

hyazz : hmm betul la.. lepas satu-satu yang datang. mmg kena sabo