My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 25, 2010

tersalai

weekend lepas masa aku singgah Param de Giant membeli Ayam Tempayan
aku nampok gerai Mat Salai
actly, aku bese nmpk gerai gurger MS ni tp xpernah singgah
disebabkan pose kan.. tibe2 tgk gerai MS ni..rasa nak plak
napsu betol
aku mendekati gerai MS ni buat pertama kali
aku baca dl apa pilihan yang dia ada
roti mat salai
mat beef
mat chicken
mat lamb
aku pon rembat Roti mat salai
sbb dia tulih kat situ
ada daging salai,serunding,mayo dll la
cam menarik je
 inila ghuper nye
kat tepi tu dia tanda Roti Mat Salai (pilihan aku ler tuh)
"makan tanpa was-was"
daging salai tu nipis jer
yela nama pon salai kan
yg cam pelik sket tu.. serunding
aku rasa serunding ikan kut. x pasti (tp x sedap)

tp alamak! siyes x sedap
kepada penggemar mat salai ni.. harap maaf
tekak lain2 kan
tp mmg x masyuk la wei..
daging salai tu rasa dia..arghh susah aku nak xplain

tp ini pendapat peribadi aku saje
sekali lagi di ulang
"tekak lain-lain"

5 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

wei aku terase ni aku terase ni.. sedap laa mat salai tu...sampai ati ckp tak sedap tau

haahahahaha... woi tak penah dgr pon.. nmpk pun cam dah tak sedap.. tp kotak dia cantik la hihihi

deelira@deeliraz said...

poyo je minah ni.mati2 igt ko suke :p

haah kotak dia mmg cantek.

nasaoji said...

mak aii..bungkusan cantik kemain..penarik betui tu..

Jieda said...

pernah gak beli sekali.rasanya kureng tapi kawan kat opis ni beriya-iya cakap burger tu sedap.ye la.. ekak lain-lain

..nOj.. said...

dia salah bancuh resepi kot wei. aku rase ade yg sedap si mat salai ni. taun lepas aku penah makan. heheh