My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 16, 2010

entry sahur

salam 6 Ramadhan buat semua,

xpe kan...pepagi aku nak letak pic makan2??? x pe kan? korang kan dah besau2. x kan terliur kut. hehe..
masak lemak kuning ikan masin + nenas. Asam Rebus Ikan merah. Ayam goreng seketul.sambal + tempoyak dengan telur masin. seme lauk smlm pastu dipanaskan semula je. kecuali ayam goreng tu. ayam goreng tu x habis pon.aku makan sket je. aku tapaukan utk umie dan acad pagi ni.

hari ni cam bz sket la. sbb aku nak update hrmis.ok..daaa..

8 comments:

eima said...

br tingat nk wat gulai ikan masin pg td .. tp tgk santan dah abis tak jd .. hehe sedap nye ..

LiErOSe~QiEmi said...

terliur tang nenas tu..wohh sedap okeh..

aku tag ko contest wardahwardrobe tau... buat jgn tak buat hihi

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...simple tapi menyelerakan...

..nOj.. said...

aku terliur gulai nenas ngan asam rebus tu. sedapnye. beria nye mkn sahur wei. dh mkn nk luch dh ni. heheh

senang tak bukak hrmis? aku dari pg td try bukak ni. tak boleh pun

deelira@deeliraz said...

eima : nnt buat la..sedap.penambah selera.

deelira@deeliraz said...

nge : huihui..sedap :)
alamak kena tag lagi ke??

deelira@deeliraz said...

kak izan : simple2 je kak.mkn 2 tekak.

deelira@deeliraz said...

noj : mana ada beria2 noj. biasa2 je. suami zue mmg nak kena ada "pembuka selera" kalau selera dia terbunuh aduh..merajuk plak hehe

hrmis..so far sgt bgs. naik muntah dah aku duk hadap dari pg.