My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

runtun hati aku malam ni

tiada kekuatan utk aku menempuh apa yang insan ini alami.Ya Allah janganlah kau duga aku di luar batas mampu hamba Mu ini Ya Allah. Menitis air mata aku satu per satu bila aku membaca blog sahabat ini hancur lebur hati ku kerana x mampu nak tanggung penderitaannya.wlwpon kami saling tidak mengenali..tp aku amat bersimpati dgn nasibnya. Alunan lagu di blognya sudah cukup utk meruntun kan hati aku. Ya Allah kau kuatkanlah semangat sahabat ku ayu mayyo.

4 comments:

ibu amirul said...

dah baca blog tu... memang tersentuh... rasanya saya pun belum tentu dapat menempuh ujian yang sebegitu...

deelira said...

hmm betul kan.sangat perit.melihat gambar anaknye alanna di tepi2 blog.mmg terasa spt seorang bidadari syurga.

..nOj.. said...

:( sedih nye wei. dh penah terbaca dulu. dh pergi rupenye puteri tu. huwaaaaaaaaaaa

deelira said...

kata2 yg lahir dari hati sanubari seorang ibu..tulus jer..mmg sedih dan menyentuh kalbu.padahal x kenal pon.