My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 28, 2010

buka pose semalam bersama bibik

hari ini aku kurang tenaga.sebab semalam aku las mkn maghrib tu je.sahur minum air masak segelas. so aku weak hari ni! nak cakap banyak pon x larat..eh nak taip banyak2 hehe
layan gambo yer
nasi goreng kawah ni RM2.00 je
telur tu goreng sendiri
tomyam semalam masih ada..
so jgn membazir..
aku suke makan nasi goreng + kuah sup
 steamboat ni aku beli kat pasar malam taman tas
dia dalam bentuk lidi2 tu..
3 batang rm1.00
aku beli rm3.00 je
ada kerang,ketam,fishcat,tauhu
nojj ; ni la steamboat yg aku cakap tuh

bersama milo ais
sampai sakit habis urat aku minum ais
sejak beranak pinak ni aku x leh mkn sembarangan la..
jadi sakit urat

semasa aku sebok menjamah hidangan aku (cehh ayatt)
tgk la Muhammad Rashaad Fitri nih..
dia sebok ngemas dapo aku
sapu celah2..
rajen ko!
xyah upah bibik kalau cenggini
tgk!!
sampah bawah kusi pon habis dia tarik wat kua...
anak sape rajen sgt ni??
ada sape2 nak wat menantu?

10 comments:

ibu amirul said...

hehehe.... masa kecik sebok lah nak tolong sapu... cuba besar sikit... batang penyepu pun dia tak pandang......

eima said...

klu anak aku anak dara bleh la wat menantu ..haha
nih anak teruna ...
noj ade anak dara .. hahah

deelira said...

kak ain : hehe..biasa la tu kak

deelira said...

manje : hehe...nojj x jawab lagi..dia miting :p

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

rajinnya si acad ni ye...
kakaknya mana...tak tolong sekali ek...

deelira said...

hmm kakak duk ralit main game lam bilik..huhu
ni keje kakak jugak masa dia kecik2 dl

LiErOSe~QiEmi said...

amboi-amboii..rajinnyee.. tade ank pompuan zue, ank abg han tu pun laki.. huhu..

amneez @ norel said...

alamak... nanti nak cop dulu la acad jadi menantu.. hehehehe... rajinnyer... ;)

deelira said...

ekekeke...
aku tg anak pompuan dari ko erk.
leh jadi besan haha

deelira said...

kak norel : hehe...boleh kak. kena isi borang dl erk ;)