My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 21, 2010

baru aku perasan..benda ni sesuai dgn baju nojj hari ni

jauh sekali sifat riak atau bangga.saje nak berkongsi cerita disini.sebagai PA bos dan org paling rapat dgn bos..harusla dia kemana2 ..dia akan igt aku dulu.normal la tu kan..
hari tu..dia beli deroyan..dia igt aku..dapat la kat aku sket..alhamdulillah..

kelmarin Pengarah Tourism Malaysia datang jumpa dia..bawak satu beg yg ada memacam dalam tu..biasanya baju ke topi..mesti ada kan..pastu slow2 je dia huluq kat aku..
nah nih...
yg ada 2 tu..cam keronsang..dia tulih Tourism Malaysia la.. belakang tu ada pin..nak guna ke nak wat hiasan ke terpulang pada aku la kan..tp aku cube membayangkan nojj pakai keronsang ni dengan baju coklat dia...haaa..ngam2!..nojj ko nak ker? ;) kat sebelah konsang tu buku nota kecil..aku dapat beberapa bijik la..aku pas2 kan bff aku kat opis ni. sharing is caring kan hehe...
 hah! apa plak nih..hrm.. ni uncang.leh letak duit ke dalam nih. percubaan aku utk menyumbat hp dalam ni gagal..melebor je aku tgk.huduh! x jadik la..so wat letak syiling je. ni bos aku p program Tenun Pahang di Kampung Soi semalam..so dia grab satu utk aku. TQ bos.sy akan lebey berdidikasi dalam menjalankan kerja sy sbg PA bos .. ;)

2 comments:

..nOj.. said...

wei yg pin malaysia tu aku dh ade. tak terpikir plak nk pakai pg opis. tapi kalau ko nk bg aku, aku nk yg tenun tu. aku ade byk mende boleh isi dlm tu. hahaha

deelira said...

ekeke...kl ko nk yg pin tu akuleh bg..yg tenun ni x ley la wei..aku ada 1 jer heehehe..