My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

jumpa kawan baek punya baik

jam 4.20 petang dalam kesibukan petang jumaat yang lalu
aku dapat phone call
bunga : "zue,ko kat mana? aku kat ktn ni.jom jumpa"
aku : "uih,ko kat aner?aku tgh banyak keje nih"
bunga : "ala,aku nak g kompleks teruntum ler.
jom la mai sini jumpa aku.sedih laa kalau xdapat jumpa"
aku : "tgk la dl nge,takut x dan.aku kejar masa petang ni"
selesai seme kerja dah.aku tgk jam kat tangan menunjukkan kul 520 petang
aku terus punch card balik
sampai kat simpang 3..aku duk pikir..
nak jumpa ke idak..nak jumpa ke idak..
kalau aku terus ni..entah bila dapat jumpa nge
so aku belok la..sambil bawak kete..sambil sms nge tanya dia kat aner..
lepas tahu dia kat cowboy..aku menghala ke cowboy ktn
kuar je dari kete aku terus "rampas" dak tocik dari mak dia 
hahahahaha...
tgk ni hasil rembatan
berkerut dahik dak tocik duk acik zue dia :p
geram je tgk budak nih..dah le suke tunjuk2 tengah jalan tu
entah apa yg dia nak ceritakan pada aku keh keh keh
dan kesempatan seharusnya x dilepaskan la kan..
x kira la kat mana pon kita masa tu :p
aku pon ajak bunga amik gambo bersama2 :D
tq bunga sbb sporting
tgk dahi kau berkerut2
friend forever ok

7 comments:

MRS. K said...

ada pon entry baru.. baru nak tanya

ratna said...

sesekali jumpa kawan lama.. muka budak tecik tu comel ahhh..

Deelira @ Deeliraz said...

kay : mencari mood yang tenggelam dalam arus dunia..huhu

ratna : tu la ..ratna.cari jugak masa petang tu jumpa dak nge ni :p..tp dak tu mmg tomei sgt. qimie namanya

eima said...

muka qimie cam pak die la ... bolat ...

Deelira @ Deeliraz said...

eima : betul betul betul

LiErOSe~QiEmi said...

ahahahaa..tolong gelak.. comel kan budak tu..eh tibe puji anak sendiri..ehek!!
zuee... muke aku sgt burok dalam itu gamba..mencikk!!!!
tapi sukee leh jupe mu..toh bile nak ketemu laie

Deelira @ Deeliraz said...

hahaha yang terbaik dah tu nge..
mantain cun je :p

hmm tahu pon.mujur Allah temukan kita ptg tuh..huhu