My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 16, 2010

Allah selalu menduga orang2 yang disayangiNya

Berpegang teguh pada kata-kata ini
menjadikan aku seorang yang tabah dan redha sehingga ke hari ini
2 hari lepas..anak yg kedua diserang demam panas
pukul 2 pagi aku dan hubby bawak anak pergi hospital, bhgn kecemasan
wlwpon kami cemas di kecemasan
tp kami tetap dilayan sambil lewa saje oleh kakitangan hospital
agaknya mereka dah terbiasa sgt dengan kes2 kecemasan
sehingga mereka bertindak biasa saje..
Uhh mengecewakan!!
skrg badan acad masih panas
tp x seteruk malam itu
tp malam td pukul 3 pagi..
aku terkesima dgn umie..badannya panas!!
ohh Tuhanku..
(keluhan berat aku lepaskan)
hari ini...aku diberitahu oleh suami yang pergi menjenguk anak waktu lunch td
umi x nak makan lansung..
kesiannya..
xsabar nak balik nih!!!!...nak tgk anak ibu.
skrg baru pukul 4.03 petang(*^*)

No comments: