My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 5, 2010

suke ngusik anak..apakah kesannya?

aku suke jugak ngusik2 anak aku..
suke mengkasarkan suara aku..bg dia takut walhalnya kadang2 dia xbuat apa2pon atau kesalahan dia kecik jer
sebenarnya xbgs kan.sama ada dia akan jadi manje atau sensitip
dia juge akan mengalami konflik jiwa
Aku buat salah apa sampai kena marah
Kenapa aku kena marah sedang aku x buat salah
aku janji lepas ni x buat dah :P sorry dik
ibu saje je.suke tgk muka cute adik tuh 
..
..
..
 tgk pic nih..
masa ni dia dah nak nangis
tp ditahannye..cume dada dah berombak kuat
 aku sergah sekali lagi..ha tu dia
dah jebek..cian dier!!
 olor2...ciannyer..dia jalan kat aku sambil nangis2 dah
 last sekali aku peluk..pujuk la nih..
tp x patut kan aku buat camne :D
sorry dik..
ni utk photography ni saje :)
cayang adik
 

6 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kena call teledera ni

deelira@deeliraz said...

ala kay ni..:p
ni khas utk sesi bergambar ni jerk huk huk..

eima said...

anak aku klu aku sergah or cubit manja sbb degil sgt ... mesti nangeh panggey abah ... sedey plak ..
kadang tuh kite kena tegas ngan anak sbb utk kebaikan die jugak ... klu tak spoiled ...

amneez @ norel said...

akk suke entry kali ni.. :D suke tengok yang last.. ibu marah macam mana pun.. tetap ibu jugak yang dia cari.. acad ni sensitif n manja rupenyer.. :)

bunga_rose said...

eee.. jahat laa ibu niiii!! Meh sini acad meh kat acik bunga.. kita pak ibu nak???

hik hik.. tapi yang besh last tu la zue..nangis laa cane pun..ibu jugek yg dicari..ehehehe

deelira@deeliraz said...

manje : tegas utk kebaikan xpe :)

knorel : hmm kalau ada abah..dia p kat abah dia.. :p

bunge : nak pak ibu? x baek :]
hmm tula.. the power of ibu