My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 4, 2010

buat yang wajib

hari ni aku berpuasa.yep! menggantikan puasa ku yang terhutang pada Ramadhan yang lalu..dalam sedar x sedar kita lupe..Ramadhan bakal menjelma lagi.Dalam pada sebok2 berbincang dgn suami nak tema warna apa tahun ni..aku di tanya ;
"ibu dah habis ganti puasa ke?"
hm...leka aku rupanye.ni dah masuk 4 Mei 2010
x lama lagi dah nak puasa..so aku nekad malam td utk bgn bersahur
seperti biasa jam loceng original aku (acad) akan berbunyi pada jam 430 pagi
ngengekan manjer minta susu..sekaligus menggerakkan aku utk minum
yer! aku hanya minum segelas air suam utk bersahur
cukup la utk mengalas perut sehingga petang..insyAllah
Semoga aku terus di beri kekuatan untuk berpuasa
kerana bukan senang nak berpuasa pada bulan bukan bulan puasa :) hihi

datang opize..keje banyak jugak
tensen mula datang..tp aku harus kuat semangat
caiyok2!!!

hajat di hati nak upload pic
kamera nya dah bawak..tp..kabel plak tertinggal
camne tuh! hmm jawabnyer esok saje la
++ esok big boss xde keh keh

dalam minda aku skrg ;
apa aku nak makan untuk berbuka hari ni ek :p 

3 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

ngeh ngeh.. aku baru lepas makan nasi zue..nasi kukus ayam dara zue.. walla sedap wehh.. ekekeke

sabo..saboo mu pose... heeheh..selamat berbuke petang kang.. jgn gelojoh k..

p/s: aku pong dok gati lg pose aku hok sari tuu... eheh

Madamme Anne said...

selamat berpuasa Zue.. Anne pun x gnti2 lagi ni pose.. hehehe
masak simple2 jer.. sup is my favourite dishes.. kegemaran anak2.. :D

Deelira @ Deeliraz said...

nge..yang satu hari tu la..yg sesah nye :D

anne : wah..mesti anne rajen masak nih.. tp lepas ni jgn lupe ganti pose yer