My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 22, 2010

bgrc ~ episode akhir

pagi2..dah menjalar ke carribean cafe
lapo punya hal la..
adik hanya mkn telur rebus je ke?
hehe...banyak gak menu dia..
boleh tahan la jugakk
seboleh tahan harganya
RM18.00 satu kepala
kanak2 bawah 12 tahun percume
abah makan nasi lemaklauk ayam rendang
umie plaks..cornflakes + susu = feveret dia dah tuh
ibu pon mkn nasi lemak jugak
roti..salad..buah seme ibu rembat
bayar mahal kan..:p
tepi cafe tu ada pool..
huhu menggediks kitaorg nak p mandi kat situ
`
`
lepas makan terus weolls p bilik tukar baju
n terjun la apa lagi..
mula2 aku teman budak2 ni mandi jer..
kat tempat cetek
then
aku p mandi kat tempat dewasa la..
tp xleh letak pic ..chekci laa :p
ni pic hubby tgh berendam
dah 5 tahub kawen..br aku tahu dia pandai berenang kui kui
leh ar jadi penyelamat utk bini dia nnt ek sbb
dah 5 tahun kawen baru dia tahu
bini dia x pandai berenang :D
sblm check-out kami pose dl!!!
tp sayang adik xde masa nih
adik dah dibawak lari org :p

ok..next trip nak p mana plak ek??

4 comments:

mrs_zura said...

pasni next trip pi jauh sket...mesti syok...kumpul duit byk2 k...

Deelira @ Deeliraz said...

jauh sket je dr tmpt skrg zura..
hehe

ratna said...

wahhh best jugak gambar waterpark ni.. harus pegi la nanti..

Deelira @ Deeliraz said...

ratna : jgn lepas kan peluang ok