My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 17, 2010

kat opis aku diserang susah hati

kalau dah tajuk susah hati tu..pasal anak la tuh..xde lain!
2 hari dah Muhammad Rashaad Fitri diserang selsema.makan pon x berapa selera.main tetap macam biasa.pelik kan! dalam pada adik demam..kakak yg sehat terus jadi x sehat.maklum sajala..antibodi x kuat.pagi td aku tersedar pukul 430 pagi..dia batuk kuat.cam kahak x lepas pon ada.terus aku gerakkan dia..tepuk2 belakang dia.pagi td hantar p umah pengasuh pon..nmpk dia muram jek.aku kalau kakak yg demam..mula la susah hati.sbb paru-paru dia x kuat.dalam kul 1030 pagi td aku call dia di rumah pengasuhnya.hmm..dgr dari suara dia cam ok cume serak2 sket je.petang ni kalau x ok jugak..kena bawka p spital la jgk.dah ler abah nya xde..shif malam.so kl nak klinik..kena g sendiri dan bawak 2-2 huhu..
GET WELL SOON Ok DEAR!!

1 comment:

mrs_zura said...

huhu..sy nyer hero musim selsema dh hbs..tgh berjuang tumbuh geraham n taring...hopefully umie n acad sihat2 selalu..nnt acik gi melawat time ibu free k..