My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 26, 2010

Tukar selera

Dah lama aku setia pada brand ni 
utk semua alat2 yang aku pakai utk diri aku
Sbb utama kerana ianya sgt sesuai dgn kulit muka aku yg x sensitif 
yang ke-2 sebab ianya murah, jimat & mudah didapati di mana2 :P
tetapi..aku telah buat satu keputusan
ceh..keputusan pulak!!
hmm menjelang umur yang semakin dimamah usia
aku amik keputusan utk menukar nya kepada yg lebih sesuai dgn umur aku yg akan masuk 26thn tidak lama lagi...hahahha tua dah>>>>


ini yang aku pakai selama ini
more than 10 years
yg colour biru ni lebih kepada utk mencerahkan kulit
sbb aku dl berkulit gelap :D
 

now..aku guna yang ini
diperbuat daripada buah zaitun

* melambatkan penuaan
* menghilangkan bintik-bintik hitam
so hari ni adalah hari pertama aku dgn krim ini..
x rasa apa2 pon..hehe
harap2 sesuaila..sbb aku x pernah tukar selama nih!
kang tibe2 kua jerawat batu..
mana aku nk taruk muka...hahaha

P/S : berdebar2 menanti 6hb februari 2010 

4 comments:

MRS. K said...

gud info.. aku pon suka-suka ati pakai apa pon.. nasib kulit tak alergic...suma leh masok

LiErOSe~QiEmi said...

huhuhuh... aku pon.. lepas tuka2..tp safi mmg penah ader dlm list gak laa eheheeh... tp skrg guna syahira.. ok gaks!!

weh, nape dgn 6 feb???
raye cina ni aku blk ktn... jom main bowling...

amneez @ norel said...

tahan betul ek zue guna produk ni.. memang setia.. 10 tahun tu... :) patutla kulit muka zue cantik...akk ni jenis nak tengok hasil terus je cepat2... hehe ...
Harap2nya.. 6hb2 ni, semuanya berjalan dengan baik.. bila dah selesai operate mimi nnti.. mudah-mudahan mimi lebih keletah, ceria dan yang paling penting, sihat tubh badan.. :)

~Zetty84~ said...

wah lamanye....
zati pun kalu guna apa2, mmg pakai lama...
kalu x, takut nek jerawat jerk...!!
hihi, cam zati baru start pakai bio-essence [essence] on 01/01/2010 ritu...hehe ;p
tu tuk penuaan la kan... (",)