My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 24, 2009

selamat pengantin baru

Selamat pengantin baru Nur Fauzana a.k.a along dgn suami nya Farish
pada 21hb November 2009
semoga jodoh kalian berpanjangan dan dikurniakan
dengan cahaya mata yg ramai dan chumel2..

 
 
seronok jugak dapat jumpa kawan2 kat sana
yoe! kashah! & bismi
yang dah berkurun x jumpa..
bunga pon ada tp xsempat jumpa..
sebab dia janji nak jumpa kul 12.30
aku balik dekat kul 2 dia x sampai2 lagi
siap pesan kat yoe
"yoe,kemsalam 12.30 kat bunga ek"
hahahha..
tp malam tu duk mesej2 dgn bunga..
bunga nak ajak konvoi sekali p umah mekni
"aku janji kali ni aku tepati masa" !!!
ces!!.. janji manis bunga  ;P

tp dia TEPATI MASA ok..
lewat 15minit jek..
yoe naik sekali dgn dia ler..
kami pon gerak ke Jengka 4
jauh jugak......
meredah segala jenis  ladang barula jumpa..
tp masa sampai mekni x siap lagi..
aku tanya" berapa kali  meknie?"
sengih panjang "sekali"
hehe... apa tuh??
akad la.. apa lagi..
malu beb kalau berkali2..
sebenarnya keadaan cuaca di Pantai Timur sgt tidak mengizinkan..
tp mengenangkan along & wanie ni kawan baik..
weolls REDAH JERRR...


 
 
pic wanie x banyak..
coz dia lambat siap..
aku duk makan2..
nnt la aku cilok dgn bunga n yoe yek..
ni dak qimie..
anak puan bunga
on the way dari Jengka 4..
weolls trus kan perjalanan ke Beserah..
umah sape ek..
tunggu!!! 

1 comment:

LiErOSe~QiEmi said...

eeee..tak baik tau... bukan sengaje nk lambat.. dah tentu2 baru pg tu btolak dr shah alam ke ktn, blk rmh mak dlu.. pastu sebok2 nak cari baju mak(pinjm baju ahaha), iron lak,pastu anak lak amuk, tak mau tido dgn orang laen, nak dgn mama dia ni je ha, klu tak nangis je..pastu hujan, hubby tak bwk sandle,takkan nk pakai kasut kan~ p beli plaks so berlaku la kelewatan itu...mmg tak disengajekan tau~
tapi, kira ok la kan zue, dah tebus dgn journey to jengka~ ahaks!!