My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 19, 2012

dah kena kira

kalau ikutkan tarikh due date skrg belom masuk 7 bulan. InsyaALLAH minggu depan baru 7bulan. tp Kelmarin g klinik.. staff nurse ukur katanya.. ni dah 28 weeks ++. huh!!.. dah 7 bulan rupanya aku nih. So bermula hari ni 19hb Julai 2012 dah stat kena kira gerak baby.





kadang2 kesibukan kita di pejabat buat kita leka n alpa. kadang aku pon tertanya2.." eh ada gerak ke x hari ni?" hmm maklum sajalah bila dah sebok cam tu la. tp apa yg dah jadi kat adik aku.. aku jadikan pengajaran. so aku kena alert jgk. xleh wat leka2.. tp smlm kul 12 tengahari gini dah 6-7 pergerakan.. hari ni cam tau2 je ibu sedang mengira pergerakan dia.. baru 4 je kut.. huhu..

moh kita sama2 mengira yuk!

3 comments:

ain1914 said...

HEHEHE...ain selalu lupa buat benda tu... bila nak ge klinik, baru terhegeh-hegeh nak tik...

eima said...

kira tau jgn lupa ...rasa cam tak cukup je atau pun tak aktif cam slalu pi spital cepat2

deelira@deeliraz said...

ain ; dulu masa ank sulong zue pon camtu.. tp skrg lebih alert la hehe. sb skrg dah makin banyak risiko. x macam dulu2 tau..

manja ; insyaALLAH.. orait mem! ;)