My Followers

Syurga Cinta

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 30, 2012

77


cepat sungguh masa berlalu
tinggal lagi 77 hari
tp sebenarnya pasti kurang dari 77 hari
ikut perancangan doktor aku akan membersalinkan anak ini 2 minggu lebih awal
dari due date
maknanya dalam 63 hari je lagi..
huhu.. debor2 plak rasanya
walaupon anak dah ada 2
tp yang ni jarak dia jauh sket
so cam gerun2 manja gitew
gedik kan!!
 
beg ke hospital dah siap kemas
eh! x letak dalam kete pon lagi.. lupe
tp ada kat tepi dinding umah
kalau kecemasan.. capai je
wa... blh gitu?
xleh2.. kena letak dalam kete jugak
incase kalau nak terberanak kat luar..acane tu?
 
smlm aku duk mencarik barut ibu yg mmg dah ada sebelum ni
x jumpa!! puas doh cari
terpaksa lah g beli se lagi.. aduh!!.. rugi tol..
barut tu elok je lagi.. entah mana aku letaknye
careless tol!!
 
tik tok tik tok
menghitung hari

4 comments:

ain1914 said...

memang kena letak dalam kereta siap-siap... senang kalo apa-apa hal

eima said...

mudahan semuanye mudah dan selamat ....

ain1914 said...

Ain ada tag zue tuk segmen ni
http://ibuamirulpunyeblog.blogspot.com/2012/07/segmen-tambah-follower-blog-sampai-1000.html

bunga_rose said...

komen aku sama cam aku ym ko haahaha...